مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 فروردین 1399 ساعت 05:202020-04-15بين الملل

 مسوولان فرانسوی به بازگشایی «نوتردام» در تاریخ مقرر امیدوارند


مسوول پروژه بازسازی کلیسای « نوتردام»، بازگشایی این بنای تاریخی را که سال گذشته طعمه حریق شده بود تا سال 2024 امکان پذیر دانست اما این رویداد را مشروط به همت همگانی کرد.

-  مسوولان فرانسوی به بازگشایی نوتردام در تاریخ مقرر امیدوارند مسوول پروژه بازسازی کلیسای نوتردام ، بازگشایی این بنای تاریخی را که سال گذشته طعمه حریق شده بود تا سال 2024 امکان پذیر دانست اما این رویداد را مشروط به همت همگانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از گاردین، ژان لویی ژورژلین تاکید کرد به تاخیر افتادن غیرمنتظره و مکرر پروژه بازسازی کلیسای قرن سیزدهمی نوتردام نباید موعد 5 ساله بازگشایی این بنا را تغییر دهد.

ژورژلین بیان کرد: اگر همه همت کنند و کار را مطابق برنامه پیش ببرند، تبدیل کلیسا به محلی برای عبادت در طول پنج سال هدفی غیرممکن نخواهد بود.

مسلما تا آن زمان تمامی فضای پیرامون کلیسا بازسازی نخواهد شد و شاید مناره هم تمام و کمال مرمت نشود، اما کلیسا می تواند بار دیگر به محلی برای عبادت تبدیل شود و این هدف ماست.

آتش سوی مهیب کلیسای نوتردام ساعت 6 و43 دقیقه عصر به وقت محلی روز پانزدهم آوریل سال 2019 رخ داد و مناره ای که در سال 1859 به این بنا اضافه شده بود را در برگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 مسوولان فرانسوی به بازگشایی «نوتردام» در تاریخ مقرر امیدوارند

 مسوولان فرانسوی به بازگشایی «نوتردام» در تاریخ مقرر امیدوارند